понедељак, 27. фебруар 2012.

Sexy brazilka za najvecim grudima

Brazilka iz američke države Teksas, Šejla Herši ponosna je vlasnica najvećih grudi na svetu.
Šejla ja ušla u Ginisovu knjigu rekorda zbog veličine svojih grudi, ali, kako kaže, i dalje nije zadovoljna njihovom veličinom i zgledom.
U emisiji „Moje čudne zavisnosti“ ona je priznala da joj njene grudi, ni nakon 22 operacije, nisu dovoljno lepe, jer smatra da grudi mogu biti i veće.
Šejla je na poslednjoj u nizu operacija zamalo umrla, nakon što je dobila infekciju koju su izazvali preveliki implanti koje je ugradila. Uprkos tome, ona je odlučna u tome da se ponovo podvrgne plastičnoj operaciji i svoje grudi dodatno uveća.
„Nisam zadovoljna svojim trenutnim izgledom. Kada uvećam grudi zadovoljna sam neko kratko vreme, a onda opet imam utisak da su moje grudi male i da sam ružna“, ispričala je Šejla, a prenosi „Hafington post“.
Zbog veličine grudi Šejli je strogo zabranjeno da trči, odavno nije u stanju da sebi veže pertle, sagne se ili zagrli svoju ćerku.
Pogledajte njen poslednji video snimak.



Učitava se...

Vic Dana

Podeli sa Prijateljima

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More