понедељак, 20. фебруар 2012.

Pravi razlozi zasto ona nece sex

Većina izmišlja razne glupe izgovore, poput „Nisam raspoložena“ ili „Boli me glava“


Da li ste se ikada zapitali kako je moguće da nju 250 dana godišnje boli glava?
Sigurno su vam dobro poznate situacije u kojima žena kaže jedno, a misli nešto sasvim drugo. Šta god vi mislili o tome, činjenica je da su sve pripadnice lepšeg pola manje-više sklone ovakvom ponašanju. Jedna od tema u vezi s kojom je retko koja žena potpuno iskrena jeste seks. Ponekad je to zbog osećaja stida, nekad zbog manjka samopouzdanja, a ponekad im se jednostavno neće.

Zato većina izmišlja razne glupe izgovore, poput „Nisam raspoložena“ ili „Boli me glava“.
Ali, iza te „glavobolje“ zapravo stoji neki sasvim drugi razlog, koji ona nije spremna jasno i glasno da izgovori. A evo zašto joj najverovatnije nije do „onih stvari“.

- Zato što opet nisi oprao sudove, a obećao si.
- Flertovao si s koleginicom na večeri, a onda si se pravio kao da se ništa nije dogodilo.
- Osećam se debelo, a ne seksepilno.
- Nisam se izdepilirala i ne želim da vidiš koliko sam zarasla.
- Od sinoć se nisi tuširao.
- Nisam oprala zube.
- Nisi oprao zube.
- Uvek prebrzo završiš s predigrom.
- Zato što se ceo dan ponašaš kao perverznjak, a to me izuzetno nervira.
- Gladna sam, ali ne seksa.
- Umorna sam.
- Zato što si pijan, a ja nisam.
- Danas sam već spavala s nekim drugim.
- Zato što se ponašaš kao kreten.
- Masturbirala sam danas, i to mi je sasvim dovoljno.
- Zato što nemam volje da odglumim orgazam.
- Zbog toga što još uvek nisi tvrd, a ja nemam više volje da pokušavam.
- Pre nepunih pet minuta potpuno si me ignorisao, a sad želiš da budeš u meni? Ne, hvala!
- Upravo sam se istuširala i ne želim ponovo da se tuširam.
- Mislim da me ne voliš koliko zaslužujem.

Učitava se...

Vic Dana

Podeli sa Prijateljima

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More